Digitālā mārketinga meistarklases

Praktiski digitālā mārketinga semināri ar reāliem piemēriem un tūlītēju pielietojumu. Apgūstiet aktuālākās stratēģijas un rīkus, lai sasniegtu mērāmus rezultātus jau pēc pirmā semināra. Mūsu semināri ir vairāk nekā tikai teorija. Mēs nodrošinām interaktīvu apmācību, kas ļauj jums praktiski izmēģināt apgūtās zināšanas un saņemt atbildes uz jūsu konkrētajiem jautājumiem. Semināri ir investīcija jūsu nākotnē. Sniedzu zināšanas un iemaņas, kas palīdzēs jums sasniegt ilgtermiņa panākumus digitālajā vidē,

Digitālā mārketinga semināru tēmas

Mūsu digitālā mārketinga semināri ir paredzēti, lai sniegtu jums praktiskas zināšanas un iemaņas, kas nepieciešamas, lai gūtu panākumus digitālajā vidē. Mēs piedāvājam seminārus par dažādām tēmām, tostarp:

  • Efektīvas mājaslapas izveide: Uzziniet, kā izveidot mājaslapu, kas ne tikai izskatās labi, bet arī piesaista apmeklētājus un veicina konversijas.
  • SEO (meklētājprogrammu optimizācija): Apgūstiet, kā optimizēt savu mājaslapu, lai tā iekļūtu Google meklēšanas rezultātu augšgalā.
  • SEO audits: Iemācieties veikt visaptverošu SEO auditu, lai identificētu un novērstu mājaslapas optimizācijas problēmas.
  • Satura mārketings: Uzziniet, kā izveidot un izplatīt saturu, kas piesaista un notur jūsu mērķauditoriju.
  • Facebook un Instagram reklāmas: Apgūstiet, kā izveidot un pārvaldīt efektīvas reklāmas kampaņas sociālajos medijos.
  • Google Ads reklāmas: Iemācieties izveidot un optimizēt Google Ads reklāmas kampaņas, lai sasniegtu savus mērķus.
  • Google Analytics un Google Search Console: Uzziniet, kā izmantot šos rīkus, lai analizētu savu mājaslapas veiktspēju un pieņemtu datu vadītus lēmumus.
  • AI rīki digitālajā mārketingā: Atklājiet, kā mākslīgais intelekts var palīdzēt jums automatizēt un uzlabot mārketinga procesus.

Seminārus vada pieredzējuši digitālā mārketinga speciālisti, kuri dalīsies ar savām zināšanām un praktisko pieredzi. Semināru laikā jūs iegūsiet ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiskus padomus un ieteikumus, ko varēsiet pielietot savā darbā.

Apmeklējiet mūsu seminārus, lai:

  • Apgūtu jaunākās digitālā mārketinga tendences.
  • Uzlabotu savas digitālā mārketinga prasmes.
  • Paplašinātu savu profesionālo tīklu.
  • Iegūtu atbildes uz saviem jautājumiem.

Piesakieties mūsu digitālā mārketinga semināriem un paceliet savu digitālo mārketingu jaunā līmenī!


Sazināties par digitālā mārketinga semināru

Atsauksmes par digitālā mārketinga meistarklasēm: 

Latvijas Biškopības biedrības atsauksme

Šī gada sākumā uzrunājām Gintu Krūmiņu no Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) par sadarbībai un semināru vadīšanai mūsu organizācijas biedriem – biškopjiem. Komunikācija ar Gintu bija viegla, tika uzklausītas problēmas un vēlamais iznākums, tika pielāgoti semināru temati, izstrādāts semināru plāns, kas deva labu priekšstatu par semināru saturu un kvalitāti. Seminārā Gints teorētiskas zināšanas pasniedza viegli, skaidri un saprotami, ar reāliem dzīves piemēriem un salīdzinājumiem, kas lika mūsu auditorijai vieglāk izprast lietu būtību.

Arī semināra klausītāji atzinīgi novērtēja Ginta stāstīto un pozitīvi vērtēja iegūtās zināšanas, jāpiebilst, ka lielākā auditorijas daļi bija svešs digitālais mārketings un viss kas ar to saistīts, domāju, ka pēc semināru cikla pamati tik īsā laikā tika ielikti. Īpaši novērtēju, ka Gints piedāvāja arī praktisko semināru – nodarbības laikā soli pa solim parādīt, kā izveidot vienkāršu mājaslapu pašu spēkiem.

Komunikācija bija profesionāla, bet tajā pašā laikā draudzīga, kas ļāva justies brīvi, iesaistīties, uzdot jautājumus un diskutēt.

Kopumā – ļoti vērtīga pieredze, kā man semināru organizatorei, gan semināra dalībniekiem. Kopējais dalībnieku skaits semināru ciklā šī gada janvārī un februārī "Digitālais mārketings atpazīstamībai un produkta noieta veicināšanai" un "Mūsdienīga tīmekļa vietne un izveides paraugdemonstrējums" sasniedza 450 dalībniekus.

Iesaku ikvienam sadarboties ar Gintu, kurš kā zivs peld digitālā mārketinga ūdeņos.

Biedrība „Zināšanu un inovācijas sabiedrība” atsauksme

Atsauksme par semināru ciklu “Biznesa garšvielu meistarklases Tavam uzņēmumam” Biedrības “Zināšanu un inovācijas sabiedrība” vārdā apliecinu, ka 2024. gada 08. un 22.martā lektors Gints Krūmiņš vadīja piecu stundu nodarbību par digitālā mārketinga instrumentiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem biedrības organizētajā semināru ciklā “Biznesa garšvielu meistarklase Tavam uzņēmumam”. Pasākumu rīkoja Rīgas plānošanas reģions Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2014. - 2021.gada perioda programmas “Vietējā attīstība, nabadzības mazināšana un kultūras sadarbība” projekta Nr. 5-50/EEZ/INP-002 “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Rīgas plānošanas reģionā / SUPPORT RPR- VEST” ietvaros sadarbībā ar Ropažu un Mārupes novadu pašvaldībām. Seminārā kopā piedalījās 53 dalībnieki no dažādiem uzņēmumiem. Semināra saturs aptvēra: • digitālā mārketinga kanālu un formātu pārskatu; • sociālo tīklu stratēģiju un rīku praktisku demonstrējumu; • mājaslapu un SEO optimizācijas paņēmienus; • obligātos digitālā mārketinga rīkus produktivitātes paaugstināšanai. Lektors nodrošināja skaidru teorētisko ietvaru un ilustrēja tēmas ar konkrētiem piemēriem no MVU prakses. Īpaši vērtīgas bija darba lapas un pašnovērtējuma uzdevumi, kas ļāva nekavējoties izvērtēt mūsu uzņēmuma digitālā mārketinga stiprās un vājās puses, kā arī definēt prioritāros uzlabojumus – mājaslapas SEO auditu, mērķauditorijai pielāgota satura izstrādi un sociālo tīklu reklāmu testēšanu. Seminārā tika demonstrētas arī mākslīgā intelekta (MI) iespējas – piemēram, kā ar MI balstītiem satura ģeneratoriem, čatbotiem un reklāmu optimizācijas rīkiem var paātrināt kampaņu sagatavošanu un būtiski palielināt digitālā mārketinga atdevi. Seminārs tika vadīts profesionāli, ar fokusētu saturu un aktīvu dalībnieku iesaisti. Visi 5 stundu lekcijas dalībnieki sniedza pozitīvu atgriezenisko saiti. Ar cieņu, Vita Brakovska Biedrības “Zināšanu un inovācijas sabiedrība”