Pāriet uz galveno saturu
Digitālais mārketings
  • Sākums
  • Mārketinga kursi
  • Video lekcijas
  • SEO audits
  • Reklāmu izveidošana
  • Mārketinga meistarklases
  • Atsauksmes
  • Jaunumi
  • Par mani
  • Kontakti

5 e-pasta mārketinga automatizācijas idejas, kas palielina pārdošanu u strādā 24/7

29. oktobris, 2025 pl. 21:18, Nav komentāru

5 e-pasta mārketinga automatizācijas idejas, kas palielina pārdošanu u strādā 24/7

Jūsu laiks ir zelta vērts, un kā mazam uzņēmējam jums tas jātērē maksimāli efektīvi. E-pasta mārketings ir viens no tiem kanāliem, kur pat neliels sākuma darbs var nodrošināt stabilu pārdošanas plūsmu mēnešiem ilgi.

Mūsdienās e-pasta mārketinga panākumu atslēga ir automatizācija. Tā ļauj nosūtīt pareizo ziņu īstajam cilvēkam īstajā brīdī – bez jūsu tiešas iejaukšanās. Mēs parādīsim, kā ar tādiem rīkiem kā MailerLite iestatīt piecas vienkāršas automatizācijas, kas strādās jūsu labā pat tad, kad jūs esat pelnītā atpūtā.


Kāpēc automatizācija ir nepieciešama?

Manuāla e-pasta sūtīšana katram jaunajam abonentam vai dzimšanas dienā ir neiespējama. Automatizācija sniedz trīs būtiskas priekšrocības:

  1. Personalizācija: Klients saņem saturu, kas atbilst viņa darbībai (piemēram, reģistrējās, veica pirkumu).
  2. Konversijas: Automatizētas vēstules (piemēram, par pamestu grozu) ir daudz efektīvākas par parastiem ziņu izsūtījumiem.
  3. Laika ekonomija: Iestatāt vienu reizi, gūstat labumu ilgtermiņā. MailerLite pat piedāvā bezmaksas plānu ar šīm funkcijām.

5 e-pasta mārketinga automatizācijas idejas ar MailerLite

Šīs automatizācijas var viegli iestatīt, izmantojot MailerLite "Automations" (automatizācijas) vai līdzīgu rīku.

1. Sveiciena sērija jaunajiem abonentiem

Šis ir pats svarīgākais sērijas veids. Jūsu mērķis ir iepazīstināt, radīt uzticību un virzīt uz pirmo pirkumu.

  • Trigeris (Automātiskais sākums): Lietotājs pievienojas jūsu e-pasta sarakstam (abonē ziņu lapu).
  • 1. e-pasts (tūlītējs): Pateicība par reģistrēšanos un solījums (ko abonents saņems).
  • 2. e-pasts (pēc 1 dienas): Jūsu stāsts un vērtības. (Kāpēc jūs darāt to, ko darāt).
  • 3. e-pasts (pēc 3 dienām): Populārākais saturs vai labākais piedāvājums.

2. Atgādinājums par pamestu pirkumu grozu (E-komercija)

Šis ir automatizācijas "zelta standarts" e-komercijā, kas tiešā veidā palielina pārdošanu. Saskaņā ar datiem, šīs vēstules bieži vien atgriež 10-15% no pamestajiem ieņēmumiem.

  • Trigeris: Klients pievieno preci grozam, bet neatstāj lapu 1 stundas laikā.
  • 1. e-pasts (pēc 1 stundas): "Hei, vai jūs aizmirsa par kaut ko?" (Atsūtīt attēlu un saiti uz grozu).
  • 2. e-pasts (pēc 24 stundām): "Vēl šaubāties? Piedāvājam bezmaksas piegādi / nelielu atlaidi."

3. Atskats uz neaktīviem abonentiem (Re-engagement)

Jūsu e-pasta sarakstam jābūt "veselam". Ja kāds nav atvēris jūsu vēstules 3-6 mēnešus, tas pazemina jūsu sūtījumu reputāciju.

  • Trigeris: Abonents nav atvēris nevienu no pēdējām 5 vēstulēm 3 mēnešu laikā.
  • 1. e-pasts: "Vai mēs esam garlaicīgi? Pārbaudiet iestatījumus!" (Dodiet iespēju mainīt sūtīšanas biežumu).
  • 2. e-pasts (pēc 7 dienām): "Pēdējā iespēja: Te ir 15% atlaide kā atvadīšanās dāvana." Pēc tam viņu vajadzētu pārvietot uz neaktīvo sarakstu.

4. Dzimšanas dienas/Svētku piedāvājums

Vienkārša un ļoti personiska automatizācija, kas veicina pirkumu emocionālā brīdī.

  • Trigeris: Abonenta dzimšanas diena (šis lauks jābūt ievāktam reģistrācijas laikā).
  • E-pasts (Dzimšanas dienā): Apsveikums un unikāls dāvanas kods (piemēram, 20% atlaide vai bezmaksas dāvana pie pirkuma). MailerLite ļauj šo automatizāciju iestatīt ar "Birthday" trigeri.

5. Pēc-pirkuma (Post-Purchase) sērija

Pēc pirkuma klients ir visuzticīgākais. Izmantojiet to!

  • Trigeris: Klients veicis pirkumu.
  • 1. e-pasts (pēc 1 dienas): "Paldies par pirkumu! Te ir pamācība, kā pareizi lietot preci." (Uzlabo pieredzi un samazina atgriešanas iespējas).
  • 2. e-pasts (pēc 7 dienām): Aicinājums atstāt atsauksmi.
  • 3. e-pasts (pēc 30 dienām): "Laiks papildināt krājumus? Iesakām papildu produktus." (Veicina atkārtotu pirkumu).

Rīku izvēle: Kā sākt ar MailerLite?

Daudzi rīki (piemēram, Mailchimp) piedāvā automatizāciju maksas plānos, bet MailerLite ir viens no labākajiem risinājumiem tieši mazajiem uzņēmumiem.

  • Bezmaksas plāns: MailerLite piedāvā bezmaksas plānu līdz 1000 abonentiem un iekļauj pamata automatizācijas funkcijas, kas ir vairāk nekā pietiekami, lai iestatītu visus iepriekš minētos scenārijus.
  • Viegla lietošana: Rīks ir ļoti intuitīvs, un pat iesācēji var iestatīt sarežģītas automatizācijas, izmantojot vizuālu plūsmas veidotāju.

Sākot darbu ar šīm 5 automatizācijām, jūs būtiski uzlabosiet savu klientu pieredzi, palielināsiet atkārtoto pirkumu skaitu un ļausiet savam mārketingam strādāt efektīvi, kamēr jūs varat koncentrēties uz sava biznesa attīstību.



Piesakies bezmaksas mārketinga konsultācijai

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • 5 e-pasta mārketinga automatizācijas idejas, kas palielina pārdošanu u strādā 24/7
    29. okt. 2025
  • Kā padarīt savu mājaslapu draudzīgu meklētājprogrammām, izmantojot AI rīkus
    15. aug. 2025
  • E-pasta mārketings mazajiem uzņēmumiem: Kā veidot datu bāzi un sūtīt efektīvas vēstules
    1. aug. 2025
  • Kas ir un kāpēc nepieciešams SEO: Vienkāršots ceļvedis mājaslapas redzamības uzlabošanai
    30. jūl. 2025
  • Facebook Pikselis: Kā "pieslēgt" savu mājaslapu un veidot gudras reklāmas
    13. maijs 2025
  • Kā analizēt mājaslapas datus un pieņemt gudrus lēmumus?
    13. maijs 2025
  • Google Ads: kā izveidot veiksmīgas reklāmas kampaņas 2025. gadā
    1. apr. 2025


  • Video lekcijas
  • SEO audits
  • Reklāmu izveidošana
  • Mārketinga meistarklases
  • Kontakti
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.